2012. január 4., szerda

A Trafó a legjobb hely!

Szerettem ott próbálni! Krétakör - Nibelung lakópark.
Szerettem ott játszani! Krétakör - Jég, Pesti Esti, Színésztánczenekar, Éhség - zeneszerző vizsgaelőadása, szilveszteri szerzői est.
Szerettem ott színházat nézni, felolvasó esteken részt venni.
Szerettem ott nagyszerűbbnél kiválóbb külföldi művészek koncertjeit hallgatni, előadásaikat nézni, cirkuszaikat, bábelőadásaikat követni.
Szerettem ott vetélkedni.
Szerettem nézni, ahogy hetente egyszer körbe ültetek megbeszélni a következő hetet.
Szerettem a kinti, benti büfében újságot olvasni, dekkolni, csevegni.
Szerettem még parkolót keresni is a környéken, mert ott a harmadik körre
mindig találtam.
Mert az egy kultúrhely.
A Trafó kulthely lett.
*Köszönet Szabó Gyurinak* és Barda Beának, Juhász Dórinak, Molnár Zsófinak, Turóczy Zsuzsának, a műszaknak, és az összes munkatársnak!
*REMÉLEM TI VISZITEK TOVÁBB*!!!

Gyabronka József - színész