Én, mint az Egyesült Államok kortárs táncművészetének egyik befektetője és volt producere, mindig is nagyon csodáltam Szabó György, a Trafó Kortárs Művészetek Háza igazgatója elképzeléseit, irányítását, vezetői munkáját és elkötelezettségét a nyílt dialógusok és véleménycserék irányába.
A Trafó és Gyuri egy és ugyanaz – a Trafó Gyurinak és rendkívüli csapatának köszönhetően vált ismerte mint a modern előadások és kifejezésmód egy fontos központja – nemcsak Budapesten hanem a világ számos más országában is.
Gyuri művészeknek nyújtott támogatása számos lehetőséget biztosított, korlátokat bontott le, alkotók számára teremtett alkalmakat.
Az ő eltávolítása több évtizedes odaadó, fáradhatatlan és inspiráló vezetőségi munkája után csapás lenne a világ kortárs művészeinek, különösen a magyarországi művészeknek, akik mellett kiállt és kitartott évről évre.
Mivel egy változás mindig problémás, ez a váltás szükségtelen és káros és nem fogja a Trafó vagy a kortárs művészet ügyét előre mozdítani, e helyett egy nagy és céltalan lépés visszafelé.
A Trafó és Gyuri egy és ugyanaz – a Trafó Gyurinak és rendkívüli csapatának köszönhetően vált ismerte mint a modern előadások és kifejezésmód egy fontos központja – nemcsak Budapesten hanem a világ számos más országában is.
Gyuri művészeknek nyújtott támogatása számos lehetőséget biztosított, korlátokat bontott le, alkotók számára teremtett alkalmakat.
Az ő eltávolítása több évtizedes odaadó, fáradhatatlan és inspiráló vezetőségi munkája után csapás lenne a világ kortárs művészeinek, különösen a magyarországi művészeknek, akik mellett kiállt és kitartott évről évre.
Mivel egy változás mindig problémás, ez a váltás szükségtelen és káros és nem fogja a Trafó vagy a kortárs művészet ügyét előre mozdítani, e helyett egy nagy és céltalan lépés visszafelé.
Sara C. Nash, befektető/producer, Boston, Massachusetts