2012. január 2., hétfő

"Igazán innovatív gondolkodásmódot, objektivitást kívülről lehet hozni"

18 évesen kezdtem el Trafóba járni, először csak tánc darabokra. Találtam egy hozzám közelálló formavilágot, amire ez stimmelt, az érdekelt, egyébként meg tele voltam előítéletekkel. Idővel persze kezdtem jobban látni, érteni, és ahhoz, hogy nyitottabbá váljak, szinte elég volt kitartóan visszajárnom.
Jelentkeztem önkéntesnek és megismerhettem a Trafó stábját. Csodáltam Gyurinak az éleslátását, rendszerben gondolkodását illetve azt a nyitottságot és már-már gyermeki kíváncsiságot, ami ezekhez társul. A példája, hogy közgazdászként jött a területre, csak azt a meggyőződést erősítette, hogy igazán innovatív gondolkodásmódot, objektivitást kívülről lehet hozni, de talán a beszűküléssel szemben se nagyon van más alternatíva.
A Gyuri által képviselt szemlélet az a kompetencia, ami indokolatlanul ritka errefelé.

Balázs Tamás - közönség, ex-önkéntes, egyetemista