2011. december 30., péntek

"Az itt kapott élmények hatására döntöttem úgy, hogy a kortárs tánc- és színházművészettel akarok foglalkozni"

2002. óta járok a Trafóba. Az itt ért élmények jelentősen befolyásolták az életemet. Az itt kapott élmények hatására döntöttem úgy, hogy a kortárs tánc- és színházművészettel akarok foglalkozni.

19 évesen táncoltam először a Trafó színpadán a már megszűnt Inspirációk programsorozat keretében. Az előadás után odajött hozzám egy bajszos figura és azt mondta, hogy nagyon jól táncoltam és ha van valami ötletem, akkor kopogjak az ajtaján és beszéljünk róla. Aztán bemutatkozott, hogy ő Szabó György, a Trafó igazgatója. Később kopogtattam. Kíváncsi volt, partnerként kezelt, és keményen érvelt.

Nagy élmények: sex mob koncert (mindkettő - a másodiknál sírtam), atari teenage riot (elsősorban mosh dance), deerhoof, hotel modern: great war, rákmesék, chaplin unokája, frenák pál: fiúk, nigel charnock: frank, peeping tom: jardin, dv8: just for show, reggie watts, krétakör: jég, pesti esti, dave st pierre: egy kis gyöngédséget már a francba is, emio greco: extra dry, rui horta: setup ...
kiállítótér/kiállítások: kis varsó, forradalom szeretlek, try to make a simple gesture no matter how small.
régi trafó bár tangó: pándi balázs bulijai - jason forrest aka donna summer, dalek...

Újvári Milán - táncművész/koreográfus